Usuari:Salvatore37Z

De Verdum720
La revisió el 21:59, 13 abr 2026 per Salvatore37Z (Discussió | contribucions) (Es crea la pàgina amb «memek <br>My name is Salvatore Newell but everybody calls me Salvatore. I'm from Great Britain. I'm studying at the university (final year) and I play the Saxhorn for...».)
(dif) ← Versió més antiga | Versió actual (dif) | Versió més nova → (dif)
Dreceres ràpides: navegació, cerca

memek
My name is Salvatore Newell but everybody calls me Salvatore. I'm from Great Britain. I'm studying at the university (final year) and I play the Saxhorn for 6 years. Usually I choose songs from the famous films ;).
I have two brothers. I love Boxing, watching movies and Mountain biking.

Feel free to surf to my web blog ... anjing