Usuari:FredericSligo6

De Verdum720
La revisió el 21:06, 13 abr 2026 per FredericSligo6 (Discussió | contribucions) (Es crea la pàgina amb «cibai <br>Hello from Germany. I'm glad to came here. My first name is Frederic. <br>I live in a small town called Binzen in western Germany.<br>I was also born in Binz...».)
(dif) ← Versió més antiga | Versió actual (dif) | Versió més nova → (dif)
Dreceres ràpides: navegació, cerca

cibai
Hello from Germany. I'm glad to came here. My first name is Frederic.
I live in a small town called Binzen in western Germany.
I was also born in Binzen 24 years ago. Married in October year 2012. I'm working at the post office.

my web site - anjing